31 Temmuz 2011 Pazar

Spoiler

Selamlar yeniden,
Eleştirilerinizi tahmin ettiğinizden daha çok dikkate alıyorum. Yapıcı eleştirilerinizi email olarak da gönderirseniz sevinirim. Resimli, sıkıcı olmayan yazılar istediniz ben de öyle yapacağım. Şimdilik hayatın anlamıyla ilgili yazılarıma ara veriyorum, iki yazı daha yazacaktım onlarla ilgili. Şimdilik Harry Potter'ı araştırıyorum, dikkatimi çeken şeyleri paylaşacağım. Ondan sonra da Yüzüklerin Efendisi'yle ilgili bir yazı yazmayı planlıyorum. Ama sanırım bu yazılar biraz uzun sürecek.

Bu yazılar hakkında siz de bir şeyler araştırıp bana gönderebilirsiniz benim için de süpersonik olur. Bunu yapmasanız da en azından bu blogu arkadaşlarınıza önerir, facebook twitter gibi ortamlarda paylaşırsanız hepimizin açısından iyi olur. Michael işin örgütlenme ve bilinçlendirme kısmını yaparken ben de din konusunda bilinçlendirmeye çalışıyorum. Din konusunda senin de, benim de, hepimizin büyük eksiklikleri var. En büyük nedeni de din konusunda Kur'an dışındaki kaynaklara başvurmamız. Benim yazılarımda sürekli ayet paylaşmam da bu yüzden. Kaynak olarak Kur'an'a bakmaya alışın diye.

CHGZS ismine gelince, bir kişi buldu bile. Siz de ne olduğunu kolayca bulabilirsiniz, ipuçlarıma bakın.

Sevgilerimle,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder