15 Mayıs 2011 Pazar

Hoşgeldik

Merhabalar dostlar,
Uzun zamandır hayalini kurduğum şeyi sonunda gerçekleştirdim. Benim de bir blogum oldu ve artık yazılarımı sizlerle paylaşarak bilgi alışverişinde bulunabileceğim. Ne mutlu bana!
Amacım sevgili Michael Sikkofield'in de olduğu gibi insanları uyandırmak, bir kişi bile olsa. Şu gelip geçici dünyada biraz olsun işe yarayabilmek

Şimdi ben biraz kendimden bahsetmek istiyorum. Ben liseliyim efenim. Liseli ve ince bıyıklıyım, fakat bu benim neden olduğum bir şey değil. Ergenlik çağında olmam dolayısıyla ince bıyıklıyım.

Neyse konuya dönersek bana niçin böyle tuhaf bir isim seçtiğime sorabilirsiniz ki soracaksınız da biliyorum. Ben peşinen cevabını vereyim. Efenim CHGZS dediğimiz şey bir proje, bir akım, yıllardır varolan bir kavramdır. Fakat kelime şifrelidir. İsterseniz uğraşın ama uğraşmanıza değmez, zira uğraşıp farkına varması gereken siz değil başkaları. Çok zor bir şifre de değil zaten. Ha ille de uğraşacam diyorsanız ipucu: Hep fiziksel zannedilen ama manevi olması gereken bir kavram.

Bunları da söyledikten sonra esas söylemek istediğim şeye değineyim: Bu blogun içeriği ne olacak? Ne konuda yazacağım, neden bahsedeceğim? Bu blogda Kur'an'dan, dini araştırmalarımdan bahsedecğim fakat bunlar zina neden günahtırla ilgili olmayacak, günümüz müşrikleri yani "İllimünati" adlı örgüt hakkında olacak. Esas amacım insanlarla bu bilgilerimi paylaşarak biraz daha uyandırabilmek. Ayrıca sevgili Michael abimizin de yükünü hafifletmek isterim.

Benim niye ayrı bir blog açtığıma ve Sikkofield'in bloguyla aramızda ne gibi farklar olacağına gelince. Ben dediğim gibi sadece günümüz projeleri, mtv yıldızları, vs. gibi konularda şeyleri pek yazmayacağım zaten Michael abimiz bu işi çok güzel beceriyor. Ben sadece islam hakkında bilgi vermeye çalışacağım, bu örgütün Kur'an'daki yerini bulmaya ve yorumlamaya çalışacağım, deliller arayacağım. Ayrıca yanlış anlaşılan kısımları düzeltmeye çalışacağım. Bir İslam bilgini olduğumu kimse söyleyemez, ben de böyle bir şey iddia etmiyorum, fakat bildiğim kadarıyla yardımcı olmaya çalışacağım.

Anlayacağınız Nihat Hatipoğluculuk oynayacağım hehe :D :D Yok yav, şaka yaptım.

İllimünati ile ilgili tüm bilgileri lütfen Michael abimizin blogundan öğrenin, bir daha yazmaya üşeniyorum. Hem hazırı varken bir daha yazmak çok gereksiz olur.

Sağlıcakla kalın,

5 yorum:

  1. Hayırlı olsun bloğun...Takip edicem İnşallah...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler, sevinirim.

    YanıtlaSil
  3. Yeni yazıların gecikdi CHGZS...:)Hergün mutlaka bakıyorum eklediğin yeni bir konu varmı diye...Daha fazla bekletmezsin umarım...:)

    YanıtlaSil
  4. yavru ceylan etiketleri düzgün yazarsan aramalarda çıkma şansın artar. illimünati değil illüminati

    YanıtlaSil
  5. @Rad Eyvallah ona hiç dikkat etmemişim hehe

    YanıtlaSil