17 Mayıs 2011 Salı

Londra 2012 Olimpiyatları ve NWO Kartı

Selamlar,
Sikkofield abinin blogunda gördükten sonra aklıma takıldı şu tekgözlü maskotlar falan. Ben de sinir oldum azıcık araştırayım dedim. İlginç şeyler çıktı paylaşayım.

Şimdi hatırlarsanız şöyle bi kart vardı “Combined Disasters” diye:

Bu kartın Japonya depremiyle ilgisi olduğu düşünülüyodu. Çünkü yıkılan saat kulesi Japonya’dakine çok benziyordu. Saatte akrep 3’e çok yakın bi yerde duruyor, yelkovan ise 11 de. Japonya depremi 11 Mart’ta oldu. Yani 11 03. E tabii adamlar ayı başa alarak yazıyor. Al sana 3 11. Böyle diyince millet bana “Beyaz’daki Hamit gibi olmuşun” diyo ama öyle. 94 yılında basılan kart nereden biliyor bunları? Hepsi tesadüf mü? Permütasyonla i-l-l-i-m-u-n-a-t-i harfleri yan yana mı geldi tesadüfen bu kelimeyi oluşturmak için? Hey Allah’ım ya..
Neyse konuyu saptırmayalım, bu kartın böyle bi gizemi vardı. Şimdi bu saat kulesinin bir benzeri de Londra’da bulunmakta. Hatta bu saat kulesi çok meşhur, Doctor Who’da zırt pırt çıkıyor “Big Ben”. Şimdi bu karta baktığımda zekamdan mı kaynaklı bilmiyorum, pek bi sonuç çıkaramadım. Yelkovanla akrep aslında tam belli olmadığından saat 14.55 gibi de duruyor, 11.12 gibi de duruyor. 11.12 mantıklı gibi gelse de olimpiyatlar yazın yapılacağından yine tutmuyor. Bi şey var ama uğraşsak buluruz bence.
Neyse esas olay karttaki önde duran elemanların kıyafetlerinin renkleri: Beyaz, yeşil, sarı, mavi ve kırmızı değil mi? Gelin bi de olimpiyat halkalarının rengine bakalım.

Allah Allah tesadüfe bak ya? Arkadaki elemanlar renksiz, öndekiler renkli hem de bu renklerle aynı renkte.

Michael abinin blogunda görmüşsünüzdür, ucubik iki tane maskotu var bu olimpiyatların ve niyeyse ikisi de tek gözlü. Şu ana kadar olimpiyatlar için hep hayvanlar kullanıldı maskot olarak. Ne diye bu ibişleri seçtiler ki? Niye tek gözlüler? Şirin gibi tanıtsalar da hiç şirin değil. Canavar la bunlar!

Bir de olimpiyat stadı var ki. Mükkemmel tasarlanmış. Hele şu ışıklara bak sen, üçgen üçgen. ÜÇGEN. O kadar şekil varken insan niye stadyumun ışıklarını üçgen şeklinde yapar ki? Şimdi ben çok iyi bilmiyorum daha mı iyi aydınlatır daha mı kötü aydınlatır ama şu ana kadar en meşhur stadlarda hiç bu tip bir ışıklanırma kullanılmamıştı? İnsanoğlu o kadar teknolojiyi buldu, uzaya çıktı da bulunmadık bi stad ışıkları mı kaldı? Afedersiniz her kuşu uçurduk da bi leylek mi kaldı?

Sevgili dostlar bunlardan bukadarcık bahsettim, yeterli olduğunu düşünüyorum zira başka açıklanacak pek bir şeyi yok. Bir dahaki yazım (nekst epizod) Türk şarkıcıları ve illimunati ile ilgili olacak. Bi kaç bi şey var onları göstericem.
Sağlıcakla kalın,
NOT: Sonradan aklıma geldi: Şu sevimsiz maskotların tanıtıldığı çizgi-reklamda emekli olan bi emmi var, kutlama yaparlarken şöyle bi boruyu imzalatıyolar ve borudaki rakamlar ahanda bunlar:
Rakamları okuyamıyorsanız: 060705. 9-11 rakamlarının hikayesini biliyorsunuzdur diye tahmin ediyorum, bilmiyorsanız http://michaelsikkofield.blogspot.org 060705 i (tarih herhalde bu ama niye böyle bi tarih çok saçma) 911 sayısına böldüğünüzde (farketmez isterseniz 9.11e bölün) ilk rakamlar 666 çıkıyor. İsterseniz hesap makinenizden hesaplayın.   66.635565312843029637760702524698 diye bi şey çıkıyor.   Bu da mı tesadüf?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder